Create Your First Project
Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started
Program lojalnościowy Time To Riff
Typ projektu
Program lojalnościowy
Data
2023: od Q3
Uczestniczyłem w budowie i zarządzałem programem lojalnościowym w formie aplikacji mobilnej Time To Riff, który był kompleksowym projektem wymagającym ścisłej współpracy z zewnętrznym partnerem oraz wieloma działami w naszej organizacji. Jako członek zespołu projektowego musiałem skutecznie balansować między możliwościami biznesowymi, oczekiwaniami sprzedaży, potrzebami marketingowymi, a także technicznymi ograniczeniami naszych systemów IT i dewelopera.
Time To Riff to aplikacja skierowana do użytkowników sieci salonów muzycznych Riff oraz sieci salonów z zegarkami Time Trend. Program oparty jest na klasycznej grywalizacji, gdzie uczestnicy zdobywają dodatkowe korzyści, takie jak rabaty czy darmowe usługi, wykonując kolejne zakupy. Dodatkowo, aplikacja oferuje użytkownikom dostęp do dynamicznych kuponów rabatowych, które zmieniają się w zależności od bieżących ofert i zawierają zniżki na wybrane marki lub całe grupy asortymentu.
Dzięki temu projektowi udało się zwiększyć zaangażowanie klientów, zbudować lojalność i przyczynić się do wzrostu sprzedaży, tworząc jednocześnie wartość zarówno dla klientów, jak i dla biznesu.











