top of page

Create Your First Project

Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started

1 gitara Takamine = 1 posadzone drzewo

Typ projektu

CSR, Budowanie wizerunku

Data

2021: Q1-Q3

Projekt CSR „1 gitara Takamine = 1 posadzone drzewo” miał na celu budowanie przewagi konkurencyjnej dla marki Takamine poprzez połączenie sprzedaży z ekologiczną inicjatywą. W ramach akcji, za każdą sprzedaną gitarę Takamine, sadziliśmy jedno drzewo w jednym z polskich nadleśnictw. Po dokonaniu zakupu, każdy klient mógł pobrać certyfikat poświadczający zasadzenie swojego drzewa, co zwiększało zaangażowanie i pozytywnie wpływało na postrzeganą wartość marki.

Do współpracy w zakresie komunikacji akcji zaangażowałem Tomka Dąbrowskiego, gitarzystę zespołu Sorry Boys, który stał się ambasadorem akcji i twarzą marki Takamine w materiałach promujących projekt. Zorganizowałem sesję zdjęciową z krótkim nagraniem teasera oraz współpracowałem z dostawcą marki Takamine, aby stworzyć nową wersję logotypu, która lepiej oddała ducha tej inicjatywy.

Partnerem projektu była firma Posadzimy.pl, która koordynowała profesjonalne i transparentne sadzenie drzew, zapewniając pełną zgodność z ekologicznymi standardami. Dzięki tej współpracy marka Takamine wzmocniła swój wizerunek, angażując klientów w działania proekologiczne, co zbudowało pozytywny odbiór marki i przyczyniło się do zwiększenia jej lojalności.

bottom of page