Create Your First Project
Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started
Zespół Riffusi przed sklepem Riff we Wrocławiu
Typ projektu
Budowanie wizerunku, PR
Data
2024: Q2
Salony Muzyczne Riff to sieć sklepów muzycznych obecna w największych miastach Polski, w których aktywnie uczestniczymy w życiu lokalnych społeczności. W każdym z naszych sklepów staramy się być integralną częścią miasta, angażując się w kulturę i historię regionu.
Aby przyciągnąć nowych klientów i wzmocnić wizerunek Riff jako marki zaangażowanej w życie lokalnych społeczności, zorganizowałem projekt stworzenia unikalnych wrocławskich krasnali przed naszym sklepem. Zespół Riffusi, który umila czas naszym klientom, zyskał rosnącą popularność, zwłaszcza w krasnalowej aplikacji, która angażuje mieszkańców Wrocławia w poszukiwanie tych małych dzieł sztuki.
Dodatkowo, przy okazji tego projektu, na pianinie jednego z Riffusi utrwaliliśmy markę Casio, która jest strategicznym partnerem Riff. Działania te skutecznie łączą zaangażowanie w kulturę lokalną z promocją naszych produktów, co pozytywnie wpływa na postrzeganą wartość marki i jej rozpoznawalność wśród klientów.











